Dbamy o Twoją prywatność

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zestaw M-250

1 499,00 zł
Brutto

Zestaw do konwersji zwykłego roweru/pojazdu na e-bike. Do wyboru silnik na przód lub tył. Moc 250W zapewnia świetne osiągi i w zupełności wystarcza jako wspomaganie.

Silnik
Wielkość koła
Przewód zbiorczy
Kolor obręczy i silnika
Ilość

ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
Kup teraz i zapłać w ciągu 30 dni
RATY
RATY
Nawet 48 rat
DOPASOWANE RATY
DOPASOWANE RATY
Kup na dopasowane raty
 

Masz wątpliwości? skontaktuj się z nami.

 

Towar wysyłamy z reguły w 1-2 dni

 

Masz 14 dni na zwrot towaru

Oferujemy zestaw napędu elektrycznego.

Dzięki niemu przerobisz swój ulubiony rower na e-bike.

W skład zestawu wchodzą:
-koło z silnikiem
-sterownik 36V14A WP sin
-przewód zbiorczy
-wyświetlacz LCD3
-czujniki hamowania na linkę
-czujnik PAS (BZ8)

aby cieszyć się rowerem z napędem elektrycznym należy dokupić do tego zestawu akumulator na napięcie 36V.


Do wyboru:

SILNIK:

XF07 - przód

XF08 - tył wolnobieg

XF08C - tył kaseta

ROZMIAR KOŁA:

26 ; 27,5 ; 28/29  oraz 28/29 DISC( obręcz cała czarna pod hamulec tarczowy)

DŁUGOŚĆ PRZEWODU ZBIORCZEGO:

120cm  - rower męski - przewód prowadzony górną rurą

180cm - rower damski  - przewód prowadzony dolną rurą



Poniżej opis poszczególnych części:

-Koło przednie z silnikiem

Koło jest budowane po zakupie - zgodnie z zamówieniem:
Wielkość koła: 26 lub 28/29  (inne do uzgodnienia)
Kolor obręczy:srebrny lub czarny
Kolor silnika: srebrny lub czarny

Silnik posiada wbudowaną przekładnie zwiększającą moment obrotowy. Ponadto zastosowano sprzęgło jednokierunkowe, dzięki któremu silnik nie stawia oporów podczas jazdy bez zasilania. Wyłączasz wspomaganie i jedziesz zwykłym rowerem.


Napięcie silnika:
36V
Moc ciągła:
250W
Moc chwilowa:
420W
Maksymalna prędkość:
domyślnie ustawiona blokada do 25km/h
Czujniki Halla:
TAK
Wbudowany czujnik prędkości:
TAK
(
dzięki wbudowaniu w silnik czujnika prędkości ograniczyliśmy ilość zbędnych przewodów na rowerze. Takie rozwiązanie jest również bezawaryjne (często przestawiał się magnes na kole lub czujnik na widelcu)
Złącze wodoodporne:
TAK(10 cm od silnika znajduje się złącze umożliwiające bezproblemowy demontaż koła)

- Sterownik

Standardowy sterownik/kontroler silnika w rowerze elektrycznym. Umożliwia włączenie napędu za pomocą czujnika w korbie(PAS).

Napięcie: 36V

Prąd: 7A

Prąd chwilowy: 14A

Moc: 250W

Sterownik z falą sinusoidalną - dużo lepsze sterowanie silnikiem, bardziej płynne z dużo mniejszym hałasem.

Funckje:

- 5 stopni wspomagania jazdy(każdy stopień inna moc oddawana - niezależnie od prędkości)

- możliwość sterowania manetką gazu(tylko w przypadku zakupu razem z zestawem)

- sterowanie oświetleniem 6V

Wymiary:

- 85mm x 52mm x 31mm

- długość przewodów ok 10cm.

-Wyświetlacz

Wyświetlacz LCD3 .

Funkcje wyświetlacza:

- 5 stopni wspomagania

- 4 stopnie naładowania baterii

- funkcje licznikowe ( prędkość, dystans, czas jazdy, średnia,maksymalna)

- moc oddawana przez silnik.

- włączenie oświetlenia

- tryb "WALK"

- Czujniki hamowania BK-1R

Bezpieczeństwo jest najważniejsze. Czujniki te wyłączają napęd elektryczny podczas hamowania. Montowane są na lince od hamulca.  Pasują do każdego hamulca mechanicznego w którym występuje linka(cantilever, V-brake, tarczowy mechaniczny)

Opcja:

Czujniki BK-2R ( magnetyczne - stosowane do klamek hydraulicznych)

- Czujnik obrotów korby (PAS)

Główny czujnik uruchamiający napęd elektryczny. Jest montowany przy korbie.

Każdy rower inny i może potrzebować innego czujnika PAS. Za dopłatą wymienimy czujnik na model który będzie najlepiej pasował do Twojego roweru. Jeśli nie wiesz jaki wybrać skontaktuj się z nami a my doradzimy odpowiedni.


Całość jest nowa i objęta gwarancją

Możliwy montaż w naszym serwisie rowerowym

Zobacz także