Zestaw MA-250

Nowy

Zestaw do konwersji zwykłego roweru na elektryczny. Do wyboru silnik przód lub tył o mocy znamionowej 250W. Silnik zapewnia świetne osiągi i może być zgodny z przepisami o Ruchu Drogowym. Akumulator o pojemności 13Ah(470Wh) wystarczy na naprawdę długie wycieczki. Zestaw dobrany tak aby zapewnić najlepszą jakość i prosty montaż. Duży czytelny wyświetlacz KT-LCD3 pozwoli sterować całym system.

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

2 406,60 zł

-10%

2 674,00 zł

Add to wishlist

Więcej informacji

Oferujemy zestaw napędu elektrycznego do pojazdu/roweru.

Dzięki niemu możesz przerobić swój ulubiony rower na elektryczny*.

W skład zestawu wchodzą:
-koło z silnikiem
-sterownik 36V14AWP sin
-wyświetlacz KT-LCD3
-przewód zbiorczy
-klamki hamulca
-czujnik PAS
-akumulator 36V13Ah wraz z bagażnikiem i ładowarką.


Poniżej opis poszczególnych części:

-Koło przednie z silnikiem

Koło jest budowane po zakupie - zgodnie z zamówieniem:
silnik przód (XF07)srebrny lub czarny** lub tył (XF08)czarny
Wielkość koła: 26 lub 28/29  (inne do uzgodnienia)
Kolor obręczy:srebrny lub czarny

Silnik posiada wbudowaną przekładnie zwiększającą moment obrotowy. Ponadto zastosowano sprzęgło jednokierunkowe, dzięki któremu silnik nie stawia oporów podczas jazdy bez zasilania. Wyłączasz wspomaganie i jedziesz zwykłym rowerem.


Napięcie silnika:
36V
Moc ciągła:
250W
Moc chwilowa:
420W
Maksymalna prędkość:
38km/h (domyślnie ustawiona blokada do 25km/h)
Szerokość montażowa:
przód100mm (standard rowerowy) tył 135mm(139mm)
Czujniki Halla:
TAK
Wbudowany czujnik prędkości:
TAK
(
dzięki wbudowaniu w silnik czujnika prędkości ograniczyliśmy ilość zbędnych przewodów na rowerze. Takie rozwiązanie jest również bezawaryjne (często przestawiał się magnes na kole lub czujnik na widelcu)
Złącze wodoodporne:
TAK(10 cm od silnika znajduje się złącze umożliwiające bezproblemowy demontaż koła)
Przewód przyłączeniowy:
przód 200cm, tył 60cm

- Sterownik

Standadowy sterownik/kontroler silnika w rowerze elektrycznym. Umożliwia włączenie napędu za pomocą czujnika w korbie(PAS).

Napięcie: 36V

Prąd: 7A

Prąd chwilowy: 14A

Moc: 250W

Sterowanie falą sinusoidalną - lepsza i cichsza praca silnika

Funckje:

- 5 stopni wspomagania jazdy(każdy stopień inna moc oddawana - niezależnie od prędkości)

- możliwość sterowania manetką gazu***

- sterowanie oświetleniem rowerowym

Wymiary:

- 85mm x 52mm x 31mm

- długość przewodów ok 10cm.

-Wyświetlacz

Wyświetlacz KT-LCD3 do roweru elektrycznego.

Funkcje wyświetlacza:

- 5 stopni wspomagania
- 4 stopnie naładowania baterii
- moc oddawana przez silnik
- napięcie baterii
- Funckje licznikowe(prędkość,czas jazdy, dystans, prędkość średnia i maksymalna)
- włączenie oświetlenia
- tryb "WALK"
-programowanie tylko przez sprzedawcę

- Klamki hamulca

Klamki hamulca posiadają czujniki, które podczas hamowania wyłączają napęd elektryczny.

Uwaga - w przypadku klamkomanetek lub hamulców hydraulicznych trzeba dokupić inne czujniki zamiast klamek

- Przewód zbiorczy

Przewód zbiorczy 1-3 służy do ograniczenia zbędnych przewodów na rowerze. Łączy przewody z kierownicy i prowadzi do sterownika jednym przewodem.

- Czujnik obrotów korby (PAS)

Główny czujnik uruchamiający napęd elektryczny. Jest montowany przy korbie.
Możliwość dopłaty do innych typów.

- Akumulator

Jest to najdroższa część roweru elektrycznego dlatego tutaj nie może być żadnych kompromisów. Ten akumulator cechuję się najlepszą jakością. Zbudowany z ogniw renomowanej firmy aby zapewnić bezawaryjność i długie działanie. Testowany przez naszą firmę oraz klientów już od 4 lat. Dzięki temu jesteśmy pewni wysokiej jakości tego produktu.

Napięcie: 36V

Pojemność: 13 Ah

Technologia: akumulatory wykonane w najlepszej technologii litowej. Charakteryzują niską wagą. Parametry idealnie pokrywają zapotrzebowanie roweru elektrycznego. Zbudowane na ogniwach firmy Samsung.

Ilość cykli ładowania: ponad 500

Mocowanie: w komplecie jest bagażnik rowerowy przystosowany do mocowania baterii. Ponadto posiada zabudowane miejsce na sterownik.

Ładowarka: TAK w komplecie.

Kolor: czarny

Wskaźnik naładowania: TAK

Lampa tylna: TAK

Całość jest nowa i objęta gwarancją

Możliwy montaż w naszym serwisie rowerowym


* przerabiając rower/pojazd na elektryczny trzeba zapoznać się z warunkami prawnymi jakie musi spełniać rower lub pojazd aby mógł poruszać się po drogach publicznych i ścieżkach rowerowych.

** jeśli chcesz czarny silnik napisz nam o tym w wiadomości do sprzedającego. Domyślnie wysyłamy srebrny.

*** uwaga, aby podłączyć manetkę gazu trzeba wymienić przewód zbiorczy na 1-4. Jeśli wybierzesz manetkę zamienimy przewód automatycznie aby wszystko pasowało.

Opinie

No customer comments for the moment.

Napisz opinię

Zestaw MA-250

Zestaw MA-250

Zestaw do konwersji zwykłego roweru na elektryczny. Do wyboru silnik przód lub tył o mocy znamionowej 250W. Silnik zapewnia świetne osiągi i może być zgodny z przepisami o Ruchu Drogowym. Akumulator o pojemności 13Ah(470Wh) wystarczy na naprawdę długie wycieczki. Zestaw dobrany tak aby zapewnić najlepszą jakość i prosty montaż. Duży czytelny wyświetlacz KT-LCD3 pozwoli sterować całym system.

Napisz opinię

Pobierz

Instrukacja montażu

Instrukcja montażu napędu. Zawiera informacje jakie kryteria musi spełniać rower aby można było zamontować napęd.

Pobierz (998.99k)