Dbamy o Twoją prywatność

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.

OGÓLNE

1. Właścicielem i operatorem sklepu internetowego widocznego pod adresem www.mxus.pl (zwanego dalej Sklepem) jest firma Bicykl Tycjan Obiegała z siedzibą na os. Jana III Sobieskiego 26/paw.3 60-688 Poznań, NIP:9721078528

2. Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

3. Do każdej zrealizowanej transakcji wystawiany jest paragon lub, na życzenie Klienta, faktura VAT.

4. Właściciel sklepu oświadcza, że wszystkie sprzedane przedmioty są nowe i objęte gwarancją, chyba że w opisie napisano inaczej.

5. Obsługa Sklepu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były zgodne ze stanem faktycznym, zastrzega sobie jednak prawo do popełnienia błędu w opisie lub informacji dotyczących dostępności danych artykułów.

6. Wszelkie kwestie nie uwzględnione w niniejszym regulaminie regulują przepisy Polskiego prawa.


PŁATNOŚĆ

1. Do wyboru jest płatność zwykłym przelewem,za pobraniem oraz przelewem internetowym przez firmę Autopay S.A.

2. Przy płatności przelewem zamówienie jest realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

3. Przy wyborze płatności za pobraniem zamówienie jest realizowane odrazu.


DOSTAWA LUB ODBIÓR OSOBISTY

1. Dostawa zakupionego towaru jest realizowana za pomocą firm kurierskich(zazwyczaj Fedex)

2. Odbiór osobisty jest możliwy dopiero po przygotowaniu zamówienia do odbioru.


REKLAMACJE

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy na adres email lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nr telefonu

b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

d) dokładny i szczegółowy opis usterki.

e) Ksero dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną(jeśli była wydana)

2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z wszelkimi danymi z punktu 1.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

ZWROT

Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.827, kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania nabytej rzeczy.

1. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, poprzez przesłanie go na adres korespondencyjny sklepu lub pisząc na adres e-mail.
2. Konsument zobowiązany jest odesłać towar wraz z oryginałem paragonu oraz oświadczeniem odstąpienia od umowy na adres korespondencyjny sklepu niezwłocznie, tj nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia stosownego oświadczenia.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
4. Konsument zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikającego z korzystania w sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Sklep zwróci pieniądze za towar niezwłocznie tj. nie później niż 30 dni od dnia otrzymania towaru.
6. Brak odstąpienia od umowy: Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje nabywcom towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.