Dbamy o Twoją prywatność

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.

  • -18,7%

Zestaw do konwersji roweru M-500C

1 845,00 zł
1 499,99 zł Zniżka 18,7%
Brutto

Najniższa cena detaliczna z ostanich 30 dni przed obniżką: 1840zł

Zestaw do stworzenia pojazdu elektrycznego. Silnik o mocy maksymalnej 1000W zapewniający 50Nm momentu obrotowego.

Wielkość koła
Przewód zbiorczy
Manetka
Ilość

ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
Kup teraz i zapłać w ciągu 30 dni
RATY
RATY
Nawet 48 rat
DOPASOWANE RATY
DOPASOWANE RATY
Kup na dopasowane raty
 

Masz wątpliwości? skontaktuj się z nami.

 

Towar wysyłamy z reguły w 1-2 dni

 

Masz 14 dni na zwrot towaru

Oferujemy zestaw napędu elektrycznego do pojazdu*.

W skład zestawu wchodzą:

-koło z silnikiem MXUS XF15 w wersji C (na kasetę)
-sterownik KT48V22A WP sinus
-wyświetlacz KT-LCD3
-przewód zbiorczy
-czujniki hamulca BK-1R
-manetka gazu
-czujnik PAS
Do działania zestawu potrzebny jest tylko akumulator o napięciu 48V i wydajności prądowej 25A

Poniżej opis poszczególnych części:

-Silnik

Silnik posiada wbudowaną przekładnie zwiększającą moment obrotowy. Ponadto zastosowano sprzęgło jednokierunkowe, dzięki któremu silnik nie stawia oporów podczas jazdy bez zasilania.

Napięcie silnika: 48V

Moc ciągła: 500W

Moc chwilowa: 1000W

Moment obrotowy: max 50Nm

RPM (bez obciążenia) : 330 obr/min

Szerokość montażowa: 142mm (z tarczą hamulcową)

Montaż zębatek: TAK - kaseta 8-10 biegów

Hamulec tarczowy: TAK, tarcza 160mm i 180mm (bez żadnych podkładek)

Kolor: czarny

Czujniki Halla: TAK

Wbudowany czujnik prędkości: TAK
( dzięki wbudowaniu w silnik czujnika prędkości ograniczyliśmy ilość zbędnych przewodów na rowerze. Takie rozwiązanie jest również bezawaryjne (często przestawiał się magnes na kole lub czujnik na widelcu)

Złącze wodoodporne: TAK(15 cm od silnika znajduje się złącze umożliwiające bezproblemowy demontaż koła)

Długość przewodu do sterownika: 60cm(wtyczki wodoodporne)

Ilość otworów na szprychy: 36

Waga silnika: 3,8kg

Udźwig: 120kg (rowerzysta +bagaż)

Nakrętki i podkładki w zestawie.

- Sterownik

Standardowy sterownik/kontroler silnika.

Napięcie: 48V

Prąd: 11A

Prąd chwilowy: 22A

Moc znamionowa : 500W

Moc maksymalna: 1000W

Sterowany falą sinusoidalną

Funkcje:

- 5 stopni wspomagania jazdy(każdy stopień inna moc oddawana - niezależnie od prędkości)

- możliwość sterowania manetką gazu

- sterowanie oświetleniem rowerowym

Wymiary:

- 95mm x 60mm x 35mm

- długość przewodów ok 10cm.

-Wyświetlacz

Wyświetlacz KT-LCD3 do roweru elektrycznego.

Funkcje wyświetlacza:

- 5 stopni wspomagania
- 4 stopnie naładowania baterii
- moc oddawana przez silnik
- napięcie baterii
- Funkcje licznikowe(prędkość,czas jazdy, dystans, prędkość średnia i maksymalna)
- włączenie oświetlenia
- tryb "WALK"

- Czujniki hamulca

Czujniki hamulca BK-1R(na linkę) to dodatkowe zabezpieczenie, które podczas hamowania wyłącza silnik.

- Przewód zbiorczy

Przewód zbiorczy 1-4 służy do ograniczenia zbędnych przewodów na rowerze. Łączy przewody z kierownicy i prowadzi do sterownika jednym przewodem.

- Czujnik obrotów korby (PAS)

Czujnik uruchamiający napęd elektryczny. Jest montowany przy korbie.

Jest to standardowy czujnik pasujący do większości korb na kwadrat.

Możliwość dopłaty do innych typów. Jeśli nie wiesz jaki czujnik potrzebujesz - skontaktuj się z nami.

Całość jest nowa i objęta gwarancją

Możliwy montaż w naszym serwisie rowerowym


* przerabiając lub budując pojazd elektryczny trzeba zapoznać się z warunkami prawnymi jakie musi spełniać pojazd aby mógł poruszać się po drogach publicznych

MXUS

Specyficzne kody

ean13
5905655956137
mpn
M50028CSCXF15C10T120N

Zobacz także